December 22, 2007

Sesungguhnya aku ingin bahagia...

Aku hanya ingin bahagia....
Dan bahagia itu, bukan disini bersama mu
Aku tahu, bahagia itu sedang menanti ku di luar sana
Tapi, mengapa Tuhan duga ku sebegini rupa
Untuk mengecapi dan menikmati bahagia itu
Kebahagiaan yang kudambakan selama ini.....

Sesungguhnya aku sudah bosan,
Bosan hidup dalam kepura - puraan
Berpura - pura yang aku sedang gembira
Berpura - pura yang aku sedang bahagia....

Sesungguhnya kekuatan itu sudah lama hilang,
Hilang ditiup angin entah kemana...
Hati ini sudah lama hancur
Sakit dan sering disakiti, dan aku tidak mahu disakitkan lagi.....

Sesungguhnya aku sudah tidak berdaya
Untuk menanggung dugaan yang satu ini....

Hanya cinta dah kasih sayang kalianlah
Yang memberikan aku kekuatan
Untuk menapak dan berdiri
Untuk tersenyum dan ketawa
Menghadapi hari - hari yang mendatang

Salahkah aku, untuk menerima bahagia itu
Berdosakan aku, untuk menikmati bahagia itu
Dan apakah dayaku..... untuk menolak bahagia itu

Sesungguhnya aku hanya ingin bahagia
Tapi entah bila bahagia itu akan tiba...
Tapi aku yakin, ia akan tiba jua nanti
Bersabarlah aku hendaknya.... menanti bahagia yang satu itu...

p/s : I need a hug :(

1 comments:

citer dier best... SO..?? aper kena mengena ngan citer eku ek...? ahaahahahhaaa :P