October 30, 2009

" Nur Kasih " - errrkkk...layan drama laaa pulak

Hhehehee...aku sangat jarang nak terjebak layan drama2 Melayu nie....sbb bagi aku drama2 Melayu mmg mentaliti sgt kemelayuan..tak lari dari skop2 dengki - mendengki, orang kaya yang order minum manjang laaa fresh orange, orang2 kaya yang buat projek yang kompem juta2 punya lahh, jalan cerita yang sgt skema yang tak mengembangkan minda langsung dan sebagainya.. And sebagai followers drama Melayu, you know what I mean..

But this time around, aku terjebak layan drama Nur Kasih. Why...?? I like the cinematography and the quality of the drama...mmg cam layan movie. Scenery sangat cantik, scene yang simple tapi shot sgt menarik...and aku tertarik ngan jalan cerita dier.. Aper pon, salute to Khabir Bhatiar berjaya buat cerita drama Melayu series yang best sekaligus mengangkat darjat drama2 Melayu..lari terus dari keterbiasaan...

And paling penting, aku jatuh cinta ngan watak Adam...seriyes jatuh cinta ngan dier.. Dun get me wrong, jatuh cinta ngan Adam, bukan Remy Ishak ekk...hehehhehe

Korang try tgk skali, sure layan punyer lahh...

Aku raser citer tuh dah nak abis dah kot....now dah episode 22. Tapi takper, korang leh layan TV3 catch up tv, sumer series ader kat situ



0 comments: