April 15, 2009

Yerrrr.....aku sangat marah...!!!

Got this link from Leila from Fishie's blog...

Check out this link : Maid kicks, kicks and kicks child

Isssshhhh...tak leh imagine aaaa kalo fayyadh kena cam tuh kan...Mmg aku belasah maid aku cukup2...suka2 hati nak tendang anak aku kan.....mehh raser plak aku nyer flying kick

Mmg cam p**i, s**l , p****t laaaa kan.....

Marah nie...mmg aku raser nak terajannggg jerrrr pompuan dalam video tuh...walaupun bukan anak aku yg kena....maid macam nie, patut bagi duduk kat kandang b**i, makan, tido sumer kat situ.....makan minum dier bagi makanan b**i jugak.... isssshh, geraaam seehh...!!!!

And sebagai hukuman, soh kerja bersihkan atap umah aku tengah2 hari buta....basuh bumbung tuh bersih2...and bukan bumbung aku jer, bumbung2 neighbour aku jugak......and soh cuci tingkap bangunan yang tinggi2 tuh....takder pakai window cleaning gondola ker safety harness ker aper...ko pepandai laaa sendiri....salah sendiri ko leh jatuh, mati katak..padan muka...!!!

Biar dier raser ngeri dier cam ner.....baru nak insaf kan....

p/s : I'm sharing this link too with my maid....aku pesan, kalo wat cam tuh kat fayyadh, tau laaa dier cam ner...!!! aper balasan yang dier akan terima...

2 comments:

Ya allah. I cried watching this video. Binatang punya maid!! Apa dosa anak orang tu ko buat macam tu. Kalau along, along dah terajang jugak. Nauzubillah la dapat maid macam ni...bangsa tak patut hidup pun.

giler ORG GAJI ni!!!!!!! BANGANG TUL!!!! panas aku tengok....
aper cerita budak tu aaa??? saper tau... maid tu dah mampus belum??