January 29, 2009

Seindah senyuman....

Semalam fayyadh demam,
Kesian tengok...seharian melepek jer depan tv
Aman sekejap dunia..
Kalau tak, dia lah hero terhebat kat umah tuh

Tapi dalam demam2 tuh..
Fayyadh masih mampu tersenyum
Senyuman yang paling ikhlas dan paling jujur yang pernah aku lihat
Senyuman yang mampu menceriakan hidup aku,
Senyuman yang mampu memberikan aku kekuatan....

Fayyadh is like an angel...
Angel that bring serenity to my heart and mind
Angel that soothe my bitterness...
Angel that whisper to my ears.... " Be strong "


Dan aku tersedar bahawa aku akan merindukan dia....dan dia juga pasti akan merindukan aku....

4 comments:

huahhh.aku tak dpt bayang la kalo berjauhan ngan anak2..huhu
walaupon time2 gini.. kekadang terjerit2 marah kat arif yg notty tu.. tapi kalo time tido tu, sure aku usap2..pale, rambut dia..kucup dahi dia..haih syahdu siottt...
perasaan yg marah terus jadik syahdu je...

hope both of you will be strong till end........

ala..syahdunya aku baca post ko ni Pit. Aku doa ko dan Fayyadh tak terpisah walaupun kemungkinan tu ada. Keep strong.

semua ibu tak sanggup berpisah dgn anaknya sendiri. Apit baik ko pk sekali lagi decision ko ni .. serius aku cakap u will miss him.

aku harap ko timbangkan semula decision ko demi kebahagiaan anak ko...

hopefully nasib yg baik menyebelahi ko and fayyadh