June 24, 2008

Mengamuk....

H****l....aku tak kisah ler ko nak cakap aku nie pompuan jahat ker, ader boipren ker, aper ker....aku dah tak kisah dah....lantak ler kan.....cam ler ko baik sgt pon

Tapi kan..... tolongg lahhhh.... jangan berlagak lebey2 boleh tak..??

Jangan aaa citer.... pasal single income, umah ko bayar semua......

Tolong laaaa please....... aku still bayar lagi duit umah tuh, barang2 aku ader lagi kat umah tuh...... n ko tukar kunci padlock, sebab tak kasi aku masuk ....ala2 cam bagus...sumer harta kat umah tuh cam ko yang provide...cam umah tuh umah ko sorang.... tolong laaaa sedar diri sket....jgn berlagak

And ko sesedap hati duduk umah tuh, dengan takder raser malu....n angkut mak bapak ko dtg sekali.... eehhh..tak malu ker..??? Kalo umah tuh umah ko bayar sorang.... harta benda dlm umah tuh ko yang provide...tak kisah laaaaa kan.....

Tapi ko berlagak..... tak sedar diri...umah still aku bayar and ko tak bagi aku masuk..... aper nie..?? aper citerr...???? giler berlagak siott....giler ego

Tak yah aaa citer....cam ko yang provide sumer....tolong laaaaaaa...please

And kalo ko serius nak jaga fayyadh.... selama aku kuar umah....asal tak bagi duit nafkah fayyadh...?? Itu mmg tanggujawab ko.....aku pon tak nak duit tuh..... duit tuh mmg duit ko kena bagi kat anak...... jgn ler berlagak.... and skang ko sibuk2 nak hak penjagaan fayyadh.... padahal duit makan, duit susu ko tak amik kisah pon....

Takyah laaa nak sibuk2 citer kat orang...yang ko tuh mangsa keadaan, mintak belas simpati orang....tak yah aaaa... lain ler kalo ko datang pujuk aku beria2...and aku still proceed nak bercerai, lain ler citer kan. Boleh laa ko kater aku nie bitch.... Tapi nie ko yang main lari2 ngan aku...ko yang ignore aku, nak ajak bincang sgt ler susah kan ....ko kater ko dah buat macam2 nak hold tis marriage.... aper yang ko buat pon....tolong citer sket

Tolongggg laaaa...jgn berlagak okay....tolong laaa sedar diri sket.....

Ker....pasal tuh lah ko tak nak lepaskan aku kan.....ko tau nanti dah pisah... banyak benda nak kena bayar - kena settlekan umah, keter, nafkah......

Ko kan berlagak....ko kan baguss....ehh tak mampu ker..??

Aku bukan nak malukan ko...tapi ko yang malukan diri sendiri....tak perlulah citer, benda yang ko tak buat...tapi citer laaa benda yang ko dah buat...

5 comments:

ehehe..sabo apit sabo..
aku mmg tak tau pape pasal korang nih.. tapi yg aku tau.. org2 yg cover2 dia baik tapi tudoh org lain sebenornye tak baik..laki hipokrit namanye.. kan kata gini sbb kita sesama pompuan.. sbb ramai sgt dah somi2 gini... cuma ada segelintir je yg buleh 'pakai' atau erti kata lain mamat tu 'cakap tak seropa bikin'
kekadang dorang ni rasa 'mampu' la buat segalanye..leh jaga anak sendiri la, nak pisahkan anak ngan mak la..
kengkonon dia sorang yg bayo doit umah la, doit keta la.. tapi nye doit susu anak, doit keperluan harian utk makan pakai, duit neseri tiap2 bulan pon kita2 (isteri) yg tolong bayo.. kalau dia bayo kan pon..kenkadang asal tgh bulan mintak 'pinjam' balik ngan kita..adeh laaa..supe je kita2yg bayo, kita yg jaga anak2 kita tu..

aku ni bukannye nak marakkan api kemarahan ko..tapi kebykkan hakikat idop kat dunia ni mmg camni..ehehe..

tak semer org tu mampu jaga anak tu sendirian tanpa bantuan isteri.. ingat senang ke isteri tu bawak perot 9bulan, bertarong nyawa masa nak branak, dok menahan saket segala tu.. aku tak yakin la ade laki2 yang sanggop hadap benda2 camni...

caya la apit..atlease ko branikan diri utk cari penyelesaian.. tak macam sesetangah laki2 yg pengecut cam takde 'telo'tu..

sori erk..bahasa tenet aku ni kasar..ehehe
ampon ler kalau terasa.. ni pon ala2 luahan rasa aku gak..ehehe.. sbb laki aku pon kadang2 marah+ngamuk+maki aku tanpa sedor diri, bile dia susah tak berduit, tak bekerja..bini dia ni la yang susah payah bergolok gadai nolong dia.. heheh

waahh...gile marah pit. Aku tak tercakap aper dah, kalau kena kat aku mmg aku mengamuk jugak macam nie...saper yang boleh sabar beb..!!

Takder ayat yang aku boleh bagi kat kau. Nak suruh kau sabar, aku tau ko dah lama dah bersabar

Just hang in there gurl. Keep strong and take care babeh..

isssshhh....geramnyer!!!

Raser cam nak sepak terajang jer mamat ni...

hmmm... takutnye nak kawen,... lelaki ni, kalau belum dapat, macam2 dia buat.. bile dah sah jadi bini, dia buat tak endah je... tah ke mana janji setia dulu...


Tak paham ape motif dorg nak kawen dulu... Tak paham nape mesti point finger and cari salah masing2.. dah takde cinta ke? Kalau dulu boleh beralah, kenapa sekarang dah tak boleh?


Kate, anak tu adalah pengikat kasih sayang.. tapi, hakikatnya..? same gak.. Kesian kat perempuan... yang tak bestnya, bile dah lama berpisah, ada satu masa tu, nak rujuk balik... hmmm... sorry, my point kat sini, bukan nak salahkan sapa2, just tak paham kenapa mesti jadi macam ni....

napa semer yg bagi komen tak tulis nama ek ?

Apit banyak kan sabar ek . Moon mmg slalu baca blog apit .. hi hi