December 20, 2010

Azwan Ismail : " Saya gay, saya OK "



Hummmmmmmmmmmmmm....

Well, what can I say.... Aku tak terperanjat, dier berani buat pengakuan terbuka cam nie. Mmg satu statement yang berani mati laaa....

Aku pun tak cakap aku sokong dier 100%..and aper yang dier buat tuh btol, baik, etc. And I'm not being a judgmental either....

Islam skarang di zaman kejatuhan... tak byk beza pon kalo nak cakap macam zaman jahiliyah dulu.

Islam need to be # 1, on top of everything......

Pikir2 kan lah....

3 comments:

ni mmg statement berani mati.

Ini statement nak mampos!! You wanna be gay..fine. No need to make a video and announce to the whole world. Ni orang yg x pikirkan perasaan mak ayah, adik beradik...masyarakat sekeliling..pikirkan diri sendiri je. Sorry to say, tapi kalau jenis dahi tak pernah sentuh sejadah...memang macam ni la statement2 yang dikeluarkan.

Betul ko kata Pit, Islam dalam zaman kejatuha sekarang ni. As a parent, I soooooo freaked out for our kids.

Entah...dgr2 cerita...why dier wat camtuh is because partner dier bunuh diri after the family tak leh nak terima...

In a way....it's a motivational to other gay's laaa...jgn commit suicide..

Humm..cam tuh lerr..